Pròxima activitat
Divendres, 05 de desembre 2025

Acampada Castell de Castells

Preu: GRATIS
Hora i lloc i d’eixida: Acampada 16:30 Glorieta / Excursions àrea recreativa Castell de Castells
Inscripcions: Del 21/11/2025 al 04/12/2025
Places disponibles: 15

Inscriure's

Ens n’anem d’acampada a l’àrea d’acampada del Castellet, a Castell de Castells, t’animes? Durant l’acampada visitarem alguns dels indrets més emblemàtics de la vall de Seta i la comarca del Comtat, ens endinsarem als barrancs muntanyencs i ens nodrirem del patrimoni dels nostres pobles. Durant les excursions trepitjarem els senders de la Serrella i l’Aixortà amb l'encomesa d'assolir alguns dels cims més emblemàtics de les nostres muntanyes i gaudir de les muntanyes que ens envolten.

Excursió dissabte 6 - Quatretondeta - Els frares de la Serrella.

Excursió diumenge 7 - El caminet de correus fins a Tàrbena.

Excursió dilluns 8 - La font dels Teixos - Foia plana - Xortà.

La reserva inclou el lloc de pernoctació i el segur, la resta va a càrrec de cada participant.

L’àrea d’acampada disposa de banys, dutxes i fregadors.

 

Important: Per a realitzar qualsevol activitat amb el Centre Excursionista Pedreguer (CEP), cal tenir la Llicència Federativa o assegurança d’accidents equivalent. En formalitzar la inscripció, l'assistent 'no soci' podrà escollir l'opció '+ Assegurança' en cas que no en disponga. En tot cas, l'assistent és responsable de tindre el segur contractat i en vigor, bé siga el que li oferim des de la inscripció o el propi que puga tindre contractat pel seu compte a través d'una assegurança privada, llicència federativa, etc.

Si no tens cobertura d’accidents hauràs escollir la opció 'No soci + Assegurança'. L’assegurança serà individual temporal d’1 dia (2€). (Llei 2/2011, de l’Esport i l’Activitat Física. DOCV 24/03/2011 - BOE 16/04/2011)

Opció soci: Assegurança anual (365 dies) per 13,00 euros. Exclusiva només per als socis i per a qualsevol de les activitats organitzades pel CEP. Cobertura estatal.

Recordeu que d’excursió cal dur sempre: motxilla, cantimplora, bon calçat, impermeable i roba còmoda en funció de l’època, protecció solar: ulleres, barret/gorra, crema.

 Màxim 30 places.

Camina, estima i gaudeix de les teues muntanyes!

 

Participant 1

Nom i Cognoms
NIF
Telèfon
E-mail
Data naixement (dd/mm/yyyy)
Població
Afegir participant